مهاجرت به كانادا از روش سرمايه گذاري

دزفول زيبا ، دزفول سر فراز ، دزفول پر افتخار

مهاجرت به كانادا از روش سرمايه گذاري

۱۹ بازديد
كانادا به عنوان تنها همسايه ايالت متحده آمريكا، شمالي ترين كشور در قاره آمريكا و همچنين سومين كشور پهناور دنياست. وجود سرماي زياد در مناطق شمالي اين كشور باعث افزايش تراكم جمعيت در بخش هاي جنوبي و نزديك به مرزهاي آمريكا و همچين مهاجرت سرمايه گذاري به كانادا شده است. كانادا از لحاظ منابع طبيعي جايگاه منحصر به فردي در جهان دارد و از طرفي مساحت فوق العاده وسيع كانادا و بارندگي مناسب باعث رونق و موفقيت كشاورزي در اين كشور شده است. در كل، امكانات معتبر و پيشرفته ي آموزشي، ثبات اقتصادي و سياسي و تراكم جمعيت كم از دلايلي هستند كه اين كشور را در ميان انتخاب هاي اصلي هر يك از متقاضيان مهاجرت در سراسر دنيا و به خصوص ايران قرار مي دهد.
اگر ارزش دارايي شما و همسرتان مبلغي بين 18۰،۰۰۰ تا ۱،۶۰۰،۰۰۰ دلار كاناداست ميتوانيد براي دريافت ويزاي اقامت از طريق سرمايه گذاري اقدام كنيد. براي اين منظور دو روش سرمايه گذاري براي شما وجود دارد كه گروه مشاوران انديشه پويان با توجه به وضعيت شما يكي از آنها را پيشنهاد خواهند كرد.
روش نخست مهاجرت سرمايه گذاري به كانادا از طريق ويزاي سرمايه گذاري فدرال است كه اخذ ويزا به اين روش در حال حاضر امكان پذير نيست و شما مي توانيد به جاي مهاجرت به كانادا با روش سرمايه گذاري فدرال از روشهاي كارآفريني كبك و يا بيزينسي استان هاي خاص اين كشور استفاده نماييد.
برنامه سرمايه گذاري فدرال براي توسعه و توليد اشتغال در كانادا با هدف جذب سرمايه متقاضياني كه داراي تجربه تجاري و يا توان مديريتي هستند به وجود آمده است. در صورتي كه شما و خانواده تان متقاضي مهاجرت از اين روش هستيد مي توانيد با سرمايه گذاري مبلغ ۸۰۰،۰۰۰$ كانادا در مدت پنج سال در برنامه فدرال (اقامت در كانادا به غير از كبك ) اقامت دائم به دست آوريد.
اين روش سرمايه گذاري توسط دولت كانادا ضمانت شده است و دولت كانادا تضمين مي دهد بعد از گذشت ۵ سال وجه دريافتي از شما را به طور كامل و بدون سود باز پرداخت نمايد.
با توجه به شرايط ذكر شده اقدام به اخذ مستقيم ويزاي كاري در حال حاضر چندان منطقي به نظر نميرسد اما با توجه به وسعت كشور كانادا برنامه هاي مهاجرتي مختلفي در هر يك از استان هاي اين كشور وجود دارد كه براي مثال از اين ميان برنامه هاي مهاجرتي براي نيروهاي متخصص، برنامه ي مهاجرتي استارت آپ و اكسپرس انتري را ميتوان نام برد. اما مطمئن ترين مسير براي متقاضيان اخذ اقامت دائم در كانادا اخذ ويزاي تحصيلي است زيرا كساني كه دو سال در اين كشور تحصيل كنند مي توانند بعد از اتمام دوران تحصيل به ساد گي براي دريافت ويزاي اقامت دائم اقدام نموده و پاسپورت خودشان را دريافت كنند.

 اين برنامه با هدف جذب متخصصين براي زندگي و كار در استان كبك كانادا طراحي شده است. كساني مي توانند از اين طريق اقدام كنند كه قصد خود را براي كار و زندگي در استان كبك اعلام كنند با وجود اين پس از دريافت اجازه اقامت دايم خود در چارچوب قانون در صورت تغيير نظر اجباري براي اقامت در اين استان ندارند و مي توانند در ديگر نقاط كانادا زندگي كنند.

 پرونده هاي مهاجرتي كبك در دو مرحله بررسي مي گردند:

✔️ مرحله اول:
گزينش Sélection
اداره مهاجرت كبك مدارك ارسالي متقاضي را طبق مقررات ايالت كبك بررسي مي كند و پس از قبولي گواهي CSQ (Cetificat de Sélection du Québec را صادر مي نمايد.

✔️ مرحله دوم:  
پذيرش Admission
قبولي در مرحله گزينش به معني اخذ اقامت نمي باشد و مي بايست ساير مراحل كه شامل انجام آزمايشات پزشكي و چك امنيتي است نيز انجام گيرد(توسط دولت فدرال) تا پس از آن ويزاي كانادا براي شما صادر گردد.

اين سيستم مهاجر پذيري هر ساله تغييرات و محدوديت هاي جديدي را تجربه مي كند.

 آخرين تغييرات كه از اول اوريل ۲۰۱۵ اعمال شده است. در سال ۲۰۱۵ مجموعا ۳۷۵۰۰ تا ۴۳۲۰۰ مهاجر از طريق كبك جذب خواهد شد. ازين تعداد مهاجر ۲۸۰۰۰ تا ۳۱۰۰۰ مهاجر در گروه نيروي كار ماهر قرار خواهند داشت. از طريق برنامه نيروي كار ماهر كبك امسال ۶۳۰۰ پرونده پس از اكتبر پذيرفته خواهد شد.

ظرفيت دور اول پذيرش پرونده هاي مهاجرت كاري به استان كبك كه از ۴ نوامبر ۲۰۱۵ آغاز شد در كمتر از يك هفته كاري تكميل شد. دور دوم كه پرونده ها به صورت آنلاين پذيرش خواهند شد از ۱۸ ژانويه ۲۰۱۶ آعاز خواهد شد و تنها ۲۸۰۰ پرونده پذيرش ميشود. با توجه به همكاري موسسه آرتا انديشه پويان سپنتا با موسسه ايليا، كاريابي بين المللي كه تحت نظارت وزارت تعاون كار و رفاه اجتماعي مي باشد اين موسسه با مجوز رسمي از وزارت كار آماده پذيرش پرونده متقاضيان مشتاق به مهاجرت سرمايه گذاري به كانادا ميباشد.

 
متقاضيان مهاجرت به كانادا مي توانند براي مشاوره و كسب اطلاعات بيشتر با دفتر شركت انديشه پويان تماس حاصل نمايند و با تكميل فرم هاي رايگان شرايط خودشان را براي اخذ ويزاي كاري ارزيابي كنند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.