نوروز ۱۳۹۸ مبارك باد

دزفول زيبا ، دزفول سر فراز ، دزفول پر افتخار

نوروز ۱۳۹۸ مبارك باد

۳۵ بازديد

برگي ديگر از درخت زمان بر زمين مي‌افتد و سالي ديگر مي‌گذرد؛ نسيم، نويد ميلاد سالي نو را به ارمغان مي‌آورد تا غرق در جلوه‌هاي بي بديل بهاري، شاهد دگرگوني تمام نماي جهان و رحمت الهي باشيم.

 

سال نو هميشه نويد بخش افكار نو، كردار نو و تصميم هاي نو براي آينده است. آينده اي كه همه اميد داريم بهتر از گذشته باشد از اين رو فرارسيدن نوروز  بهانه‌اي شد تا گذشت سالي ديگر با ارائه خدمات حقوقي و مهاجرتي موسسه آرتا انديشه پويان سپنتا با موفقيت و تلاش بي وقفه وكلا و كارشناسان مجرب موسسه را همرا با هم‌وطنانمان در سراسر دنيا، جشن گرفته و تبريك بگوييم و بر آنيم كه با اميد به ارائه خدمات مفيدتر، بروزتر و رضايت بخش تر به هم‌ميهنان گرامي سال ۱۳۹۸ را آغاز نماييم.

نوروز به معناي روز نو است. ايرانيان باستان اولين روز هر سال را (اورمزد) نام نهادند زيرا بر اين باور بودند كه هر كاري را بايد با نام آفريدگار توانا (اهورا مزدا) شروع كنند. اين رسم كهن ريشه در آيين و فرهنگ ديرينه‌ي ايرانيان دارد و به قدري براي هر ايراني ارزشمند است كه حتي اگر خارج از وطنش زندگي خود را شروع كرده باشد، باز هم اين جشن باستاني را فراموش نخواهد كرد.

منشا و مبدا پيدايش نوروز به درستي بيان نشده است اما در برخي از افسانه‌هاي به جا مانده از گذشتگان آمده است كه ۳۰۰۰ ساله پيش، روزي جمشيد از كاخ خود در جنوب درياچه‌ي اروميه (حسنلوي امروزي) بيرون آمد و آنقدر تحت تاثير زيبايي و درخشاني خورشيد آن روز شد كه از آن پس در چنان روزي آيين مخصوص ” روز نو ” را اجرا مي‌كردند.

 

موسسه آرتا آنديشه پويان سپنتا براي يكايك عزيزان سالي پر از شادي و موفقيت آرزومنداست.

روزهاي‌تان بهاري و بهارتان جاودانه باد.

 

منبع: نوروز ۱۳۹۸ مبارك باد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.