دوره‌هاي زبان انگليسي در كانادا

دزفول زيبا ، دزفول سر فراز ، دزفول پر افتخار

دوره‌هاي زبان انگليسي در كانادا

۲۹ بازديد

كانادا از لحاظ مساحت دومين كشور بزرگ دنيا محسوب مي شود، اما وجود جمعيتي بي آلايش با فرهنگ هاي متنوع به اين سرزمين گرماي بي نظيري مي بخشد. ۳۳ ميليون جمعيت اين كشور به خونگرمي معروف هستند، و دانشجوياني كه در دوره هاي آموزش زبان انگليسي در كانادا ثبت نام مي كنند، نبايد از اينكه در يك اتوبوس شهري پاي گفتگوي ديگران بنشينند، تعجب كنند. حتي در كلان شهرهاي در سطح جهاني تورنتو و ونكوور نيز علي رغم تمام شلوغي هاي موجود در مراكز شهري اصلي و بين المللي اين حس خونگرمي حفظ شده است.

در بين شهر هاي كانادا، شهر ونكوور  هميشه به عنوان يكي از ۵ شهر خوب براي زندگي معرفي شده است و آموزش زبان انگليسي در ونكوور به دليل سطح علمي وآموزشي عالي و مهاجرت زياد زبان آموزان به كشور كانادا، بسيار مورد تقاضا مي باشد. ونكوور شايد شبيه ترين شهر به شهر هاي آمريكا مي باشد. روزنامه New York Times در يك شماره خود نوشته بود كه : ونكوور همان منهتن است با كوه هاي زياد . اين شهر مدرن با طبيعت اقيانوس آرام و كوه هاي سر به فلك كشيده خود يك مقصد بسيار مناسب براي كساني است كه قصد يادگيري زبان انگليسي در كانادا را دارند.

با  ثبت نام دردوره آموزش زبان انگليسي موسسه انديشه پويان در ونكور كانادا، همزمان با زندگي در يكي از بزرگترين شهرهاي كانادا، تماشاگر مناظر زيبا و حيات وحش دست نخورده اين كشور باشيد. از يك كافه در كنار كويين استريت در تورنتو مردم را تماشا كنيد. بر روي كوه پودري شكل ويستلر در ونكوور اسكي كنيد. براي اردو به يك پارك ملي برويد و با قايق از كنار گوزن وحشي كه در لبه آب ايستاده است، بگذريد. و در مه ناشي از خروش آبشار شگفت انگيز نياگارا خيس شويد. كانادا سرزميني بزرگ و پر از تجربيات بزرگ است.

لازم به ذكر است كه براي اخذ پذيرش، داشتن حداقل سن ۳۵ سال و مدارك تحصيلي ديپلم و يا بالاتر ضروري مي باشد و متقاضيان حتي بدون هيچ گونه آشنايي به زبان انگليسي مي توانند براي شركت در اين دوره اقدام نمايند. هزينه تحصيل در دوره هاي زبان بصورت هفتگي و از قرار ۱۷۰ دلار در هفته مي باشد همچنين  دانشجويان مي توانند درطول مدت تحصيل از امكانات خوابگاه و يا پانسيون (زندگي با خانواده هاي كانادايي) استفاده نمايند.

گروه كارشناسان موسسه آرتا انديشه پويان سپنتا، با داشتن نمايندگي در كشور كانادا زير نظر وكلاي عضو انجمن مشاورين رسمي كانادا (ICCRC) ميتواند براي متقاضياني كه به دنبال تقويت زبان انگليسي هستند در اين كشور ثبت نام كورس زبان معتبر نموده و براي ايشان اقدام به دريافت ويزا بنمايد . زبان آموز در انتهاي دوره در صورت تمايل مي تواند با استفاده از تجربيات موسسه براي مهاجرت به كانادا از طريق يكي از روش هاي تحصيلي يا كاري يا سرمايه گذاري اقدام نمايند.

در صورت نياز به كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با دفتر ما در تهران از به صورت تلفني تماس بگيريد.

 

منبع: دوره‌هاي زبان انگليسي در كانادا

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.