بازگشايي برنامه كارآفريني استان ساسكاچوان

دزفول زيبا ، دزفول سر فراز ، دزفول پر افتخار

بازگشايي برنامه كارآفريني استان ساسكاچوان

۲۳ بازديد

 

 

استان ساسكاچوان تنها استان بدون مرز طبيعي كاناداست كه با اقتصاد قوي و رو به رشد خود، براي پيشرفت تازه واردان فرصت هاي فراواني را فراهم ساخته است. از ويژگيهاي بارز اين استان ميتوان به كيفيت بالا و رايگان خدمات درماني عمومي و هزينه هاي پايين زندگي حتي در شهرهاي بزرگ است. مركز اين استان شهر رجاينا و پرجمعيت ترين شهر اين استان ساسكتون ميباشد.

اقتصاد اين استان بر پايه ي فعاليت هاي كارآفرينان خلاق ساخته شده است كه بستر مناسبي را جهت ايجاد و رشد ايده هاي كسب و كار شما در زمينه هاي مختلف از جمله كشاورزي، فعاليت هاي هنري ، معاملات خرده فروشي، خدمات مهمان داري و غيره را مهيا مي سازد.

يكي از برنامه هاي جذب مهاجر و دريافت اقامت توسط استان هاي كانادا، سرمايه گذاري و كارآفريني است كه ساسكاچوان نيز از اين قاعده مستثنا نيست و يكي از سريعترين و مطمئن ترين انواع مهاجرت مي باشد كه جهت توسعه و توليد اشتغال در كانادا با جذب سرمايه، افراد با تجربۀ تجاري و توان مديريتي به وجود آمده است و به متقاضيان و خانواده هاي آنان اين فرصت را مي دهد تا از طريق ايجاد كسب و كار و يا خريد كسب و كار موجود در استان ساسكاچوان اقامت دائم كانادا را دريافت نمايند.

براي گزينش از طريق برنامه كارآفريني ساسكاچوان متقاضي بايد 3 شرط اوليه زير را دارا باشد:

. داشتن ۵۰۰ هزار دلار سرمايه كه از راه قانوني به دست آمده باشد
. داشتن حداقل 3 سال سابقه درزمينه كارآفريني و مديريت كسب و كار
. سرمايه گذاري حداقل به ميزان ۳۰۰ هزار دلار در شهر رجينا و يا ۲۰۰ هزار دلار در شهرهاي اطراف

براي ارزيابي شرايط خود و يا كسب اطلاعات بيشتر از طريق شماره هاي 88752376 – 021 , 26409630 – 021 با دفتر تهران تماس حاصل بفرماييد.



منبع : بازگشايي برنامه كارآفريني استان ساسكاچوان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.