فرصت ويژه مهاجرت به كانادا با مدرك ديپلم فني

دزفول زيبا ، دزفول سر فراز ، دزفول پر افتخار

فرصت ويژه مهاجرت به كانادا با مدرك ديپلم فني

۱۹ بازديد

 

يك فرصت استثنايي براي مهاجرت به كانادا براي افراد با مدرك ديپلم فني معتبر!

كانادا با داشتن سيستم مكانيزه در زمينه مهاجرت و با برنامه ريزي دقيق و هدفمند به دنبال جذب نيروي كار ماهر است تا تكنيك و يا مهارت هاي حرفه اي آنها باعث پيشرفت و رونق اقتصادي اين كشور گردد.

در دنياي امروز براي جويندگان كاري كه تا كنون در يكي از كشورهاي جهان سوم مي‌زيسته‌اند و قصد مهاجرت به كشوري پيشرفته دارند امكانات كمي وجود دارد تا بتوانند كار كنند و زندگي خوبي داشته باشند. اما تنها برخي كشور ها نظير كانادا از طريق برنامهٔ مهاجرت سازمان يافته به طور علني ارائه گر اين امكانات هستند!
حالا وكلاي موسسه انديشه پويان با توجه به تجربه و سابقه خود در اين زمينه اقدام به فراهم آوردن شرايط مهاجرتي ويژه اي براي افراد ديپلمه با مدرك معتبر فني حرفه اي هستند نموده است.
شما به عنوان يك مهاجر در كشور كانادا مي‌توانيد زندگي راحت و قانوني داشته باشيد. كانادا يكي از كشور هاي ست كه بالاترين رتبهٔ استاندارد جهاني حتي بالاتر از آمريكا و خيلي از كشور هاي اروپايي را دارد.

 


مهاحرت به كانادا

 

 

كساني كه در تلاش براي كسب اقامت كانادا هستند آگاه باشند كه،كانادا به هزاران نيروي كار ماهر بخصوص در رشته هاي فني در طول ده سال آينده نياز دارد،اين به 2 دليل عمده مي باشد:

1- اقتصاد محكم و رو به رشد كانادا.
2- وجود افراد بسياري كه بالاي 65 سال دارند و نيروي كار جوان جايگزين برايشان وجود ندارد.

متقاضيان اين برنامه بايد حداقل 4 شرط زير را داشته باشند:
1. حداكثر سن 35 سال
2-پنج سال سابقه كار داشته باشد.
3. گذراندن دوره يك ساله (600 ساعته ) فني و حرفه اي وزارت كار و داراي دانش كافي در زمينه مورد نظر
4. حداقل IELTS 6 (در هر مهارت) داشته باشد

نكته قابل ذكر براي متقاضياني كه در اين سطح زبان نيستند و زمان كمي نيز دارند موسسه دوره هاي ويژه و فشرده اي در نظر گرفته تا در كمترين زمان ممكن به هدف آيلتس خود برسند.

متقاضيان در صورت داشتن شرايط ذكر شده مي توانند جهت مشاوره با وكيل مهاجرت به كانادا با دفتر موسسه در تهران از طريق شماره تلفن 26409630-021 ارتباط برقرار نمايند.

منبع:فرصت ويژه مهاجرت به كانادا با مدرك ديپام فني

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.