تحصيل در رشته‌هاي پزشكي و دندانپزشكي اتريش

دزفول زيبا ، دزفول سر فراز ، دزفول پر افتخار

تحصيل در رشته‌هاي پزشكي و دندانپزشكي اتريش

۱۶ بازديد
متقاضيان علاقه مند به تحصيل براي رشته هاي دندانپزشكي و پزشكي در اتريش مي‌توانند با تكيه بر تجربيات نمايندگان انديشه پويان در اين كشور تحصيل در اتريش در رشته‌هاي مذكور پذيرش دريافت نمايند.

متقاضيان علاقمند به تحصيل در رشته‌هاي پزشكي و تحصيل ذز زشته دندانپزشكي در اتريش مي‌بايست دانشجوي يكي از رشته‌هاي گروه تجربي يا پيراپزشكي در ايران بوده و حداقل دو ترم تحصيلي را در ايران گذرانده باشند. پس از اخذ پذيرش توسط نمايندگان ما، دانشجو مي‌بايست دو ترم كالج در اتريش بگذراند. اين كالج‌ها تحت نظر دانشگاه مي‌باشند و توسط خود دانشگاه ارائه مي‌شوند. در اين كالج‌ها برخي سرفصل‌هاي دروس دبيرستان مانند رياضي، فيزيك، شيمي، زيست شناسي و زبان آلماني تدريس مي‌شود.








دوره كالج داراي دو آزمون مي‌باشد، يكي آزمون ورودي پيش از ورود به كالج و ديگري آزمون پاياني پس از گذراندن دوره كالج. دانشجو پس از گذراندن دوره زبان آلماني و قبولي در امتحان پايان دوره كالج به عنوان دانشجوي رسمي دانشگاه محسوب مي‌شود و در صورت عدم قبولي در امتحان پايان دوره كالج مي‌بايست مجددا در اين آزمون شركت نمايد.

نكته: رشته هاي پزشكي عمومي, دندانپزشكي و داروسازي داراي آزمون ورودي مي‌باشند.


نكته: وكلا و نمايندگان مجرب انديشه پويان مي‌توانند براي متقاضياني كه ۲ سال تحصيلي (۴ ترم) صرفنظر ار نوع رشته تحصيلي در يكي از رشته‌هاي گروه تجربي يا پيراپزشكي در ايران گذرانده باشند، پذيرش تحصيلي در رشته هاي پزشكي و دندانپزشكي بدون گذراندن دوره كالج بگيرند و متقاضي پس از موفق شدن در امتحان ورودي دانشگاه مي‌تواند رسما دوره تحصيل را آغاز نمايد.


اگر قصد تحصيل در رشته‌هاي پزشكي و دندانپزشكي اتريش

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.