دوره آموزشي مديريت هتلداري در كانادا

دزفول زيبا ، دزفول سر فراز ، دزفول پر افتخار

دوره آموزشي مديريت هتلداري در كانادا

۱۸ بازديد

هتلداري، مسافرت و گردشگري را مي توان سريع ترين صنعتِ در حال رشد دانست، صنعتي كه در مقايسه با صنايع ديگر فرصت هاي شغلي بيشتري به وجود آورده است. هتلداري، پي و زير بناي صنعت گردشگري و جذب توريسم به شمار مي آيد و با خود رشته‌اي تحت عنوان مديريت هتلداري را بوجود آورده است كه در چند وقت اخير به صورت ويژه اي مورد توجه علاقه مندان به اين حوزه قرار گرفته است.   

دوره آموزشي مديريت هتلداري در كانادا

در اين راستا يكي از مهمترين اولويت هاي امروز گردشگري بحث آموزش و لزوم تربيت نيروي انساني كارآمد در بخش هاي مختلف خدمات گردشگري است. موسسه آرتا انديشه پويان سپنتا نيز با هدف بالا بردن سطح علمي و كمك به تحقق اين امر جهت حضور در بازار كار براي فارغ التحصيلان اين رشته (ليسانس مديريت هتلداري)، با پيگيري وكلاي خود در كانادا شرايط حضور در دوره‌هايي دوساله را براي متقاضيان فراهم آورده است.

دوره آموزشي مديريت هتلداري، در كانادا شامل تمامي مولفه هاي لازم براي موفقيت در زمينه هاي شغلي مربوطه مي‌باشد، دوره‌اي كاربردي است كه دانشجويان در آن با موضوعات مختلف حوزه گردشگري آشنا مي‌شوند، مفاهيم مختلفي از تاريخ و فرهنگ ملت هاي مختلف تا آشپزي و شيريني پزي و دروسي نظير جهانگردي، مردم شناسي، صنايع دستي، نقشه خواني، جغرافياي جهانگردي، روابط عمومي و در كل هرآنچه براي اداره و مديريت صحيح و مناسب يك هتل، متل، رستوان و موارد مشابه ضروري است .

طول كل اين دوره ۲ سال مي٬باشد، و هر ماه، هزينه معادل ۱۵۰۰ دلار كانادايي دريافت مي گردد و طبق اين برنامه به كليه فارغ التحصيلان اين كورس آموزشي بعد از اتمام دوره تا سه سال مجوز كار در كانادا اعطا خواهد شد و علاقمندان از اين طريق در صورت كسب شرايط لازم مي‌توانند جهت اقامت دائم اقدام نمايند.

اين نوع اجازه اقامت بعد از تحصيل در كانادا يكي از ويژگي هاي خاص تحصيل در كانادا مي باشد كه فرصت كسب تجربه كارو زندگي در كانادا را براي دانشجويان فراهم مي كند.

در پايان لازم به ذكر است كه كارشناسان مجرب موسسه آرتا انديشه پويان سپنتا با تجربه فراوان، به راحتي و در كمترين زمان شما را كمك و راهنمايي مي‌نمايد تا مدارك و شرايط لازم جهت حضور در اين كورس آموزشي  فراهم كنيد و براي سفر به كانادا آماده شويد.  جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با مشاورين موسسه تماس حاصل فرماييد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.