مهاجرت هنرمندان و ورزشكاران به كانادا

دزفول زيبا ، دزفول سر فراز ، دزفول پر افتخار

مهاجرت هنرمندان و ورزشكاران به كانادا

۱۸ بازديد

اين برنامه از جمله بهترين برنامه‌هاي مهاجرتي كانادا است كه درسطح فدرال (كل كانادا) اجرا مي شود و مدت كوتاه پروسه پرونده يكي از مزاياي اين روش است و مخصوص افراديست كه تجربه، قصد و توانايي كافي را دارند كه بتوانند كار خود را در كانادا ايجاد كنند.

 

مطابق تعريف سازمان مهاجرت كانادا خود اشتغال، فردي است كه بر اساس تجربه كاري مرتبط به صورت مستقل و براي خود به كانادا وارد مي‌شود و قادر است به صورت خود اشتغال در شاخه ي هنر، ورزش يا … مشغول به كار شود  اين روش مهاجرت به مراتب آسانتر و كم هزينه تر از روش كارآفريني مي باشد و شامل مراحل سخت و دشوار رفع شرط بيزينس همانند كارآفريني نمي باشد.

افراد متقاضي (هنرمند  و ورزشكار خوداشتغال)  كه در يكي از رشته هاي ورزشي و يا هنري، در مدت پنج سال گذشته تا قبل از زمان رسيدن فرم هاي مهاجرتي به دست اداره مهاجرت، داراي حداقل ۲ سال سابقه كار در داخل كشور باشند و نيز حداكثر سن ۴۵ سال، داشته باشند مي توانند از طريق برنامه مهاجرتي خوداشتغالي جهت اقامت در كانادا اقدام نمايند.

نكته مهم: روش خوداشتغالي مخصوص كساني است كه ثابت كنند خوداشتغال بوده اند (در زمينه هاي هنري، ورزشي) و همچنين بعد از ورود به كانادا مي خواهند و مي توانند (از نظر اقتصادي، سطح زبان انگليسي و تجربه كاري) در فعاليت هاي خوداشتغالي شركت كنند و به پيشرفت هنر، ورزشي كانادا كمك كنند. اين روش براي دور زدن نظام مهاجرتي نيست و نه تنها پرونده افرادي كه سعي بر مدرك سازي كنند يا شرايط لازم را نداشته باشند رد مي شود، بلكه ممكن است به مدت ۵ سال به كانادا ممنوع الورود شوند. هنگام اقدام براي اين روش به اين نكته مهم دقت داشته باشيد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر و آگاهي از سيستم امتياز بندي اين نوع مهاجرت به وب سايت موسسه انديشه پويان مراجعه كنيد.

منبع : مهاجرت هنرمندان و ورزشكاران به كانادا

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.